luni, 16 iunie 2014

Ce-am facut cand am tacut




Lansare de carte


Andreea Esca


Libraria Humanitas, Cismigiu, Bucuresti


21 iunie 2014





   "Îmi plac oamenii care au puterea, curajul şi demnitatea de a-şi asuma viaţa, trăirile, calităţile şi defectele. Pentru că, indiferent de situaţie, pe oameni trebuie să-i poţi privi mereu în ochi şi nu trebuie să-ţi fie niciodată 
ruşine cu tine. Oricât de complicat ar fi adevărul, oricât de greu ţi-ar fi să recunoşti că ai greşit, oricât de dur ar fi să spui că suferi sau, dimpotrivă, că n-ai pierdut nimic, oricât de peste mână îţi este să-i mulţumeşti cuiva, fă-o! Fii adevărat în relaţiile cu prietenii pentru că doar aşa îi vei păstra pe viaţă şi numai aşa le vei obţine stima pentru totdeauna, chiar şi atunci când, poate, le-ai greşit cu ceva. Nimic nu este mai de neiertat decât lipsa de asumare, teama de exprimare, fuga de adevăr, frica de viaţă…“ (Andreea Esca,  - Ce-am făcut când am tăcut)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu