duminică, 13 octombrie 2013

Pe simezele Capitalei




Arta plastica contemporana romaneasca


Filomela Bucur


Expozitia: Cartea fiintelor imaginare


Galeria Alchemia, Bucuresti


18 - 30 octombrie 2013





Invitatie filo bucur
   Vă așteptăm joi, 17 octombrie 2013, ora 19:00, să luați parte la vernisajul expoziției Cartea ființelor imaginare semnată de graficiana Filomela Bucur.
  "Sunt opusă societății. Nu mă mulțumește, nici eu nu încerc să o mulțumesc. Mă simt ca un Don Quijote al secolului XXI, ale cărui mori de vânt sunt iresponsabilii, mincinoșii, persoanele a căror bunătate se diminuează, așa cum și ei devin mici. Nu sunt adaptată la normalitatea celor din jurul meu. Am normalitatea mea proprie. Dar cine poate spune, cu precizie științifică, ce anume este normalitatea ?" (Filomela Bucur)
  Expoziția, extrem de amplă, conține peste 100 de uleiuri si desene semnate de artistă și va fi deschisă în perioada 18 – 30 octombrie putand fi vizitată de marți până sâmbătă, în intervalul orar 12:00 – 20:00, la sediul galeriei: Calea Moșilor 95, București.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu