miercuri, 29 mai 2013



Intr-o lume magica cu Briana si Caietul SKAG





  Cu ceva vreme in urma, v-am scris cate ceva despre un caiet mai deosebit, ceva ca in Matrix sau  Harry Potter...Despre ce este vorba gasiti la AR Skag (link).
   Din start mi-am propus ca acest caiet sa-l daruiesc, cu ocazia Zilei Copilului, Brianei. Nepoata mea, de zece ani, care a cam renuntat la papusi si alte lucruri de genul asta in favoarea altora mai "adolescentine". Telefon "destept" si tableta printre altele.
   Sincer sa fiu, eram taare curios si chiar nerabdator sa vad cum functioneaza realitatea augmentata...
   Si ca sa nu mai lungesc vorba, am ramas cu totii impresionati. Pasarea Colibri ne-a incantat cu evolutia ei si-am fost intr-un fel dezamagiti ca nu puteam vedea si celelalte imagini. 
   Acum am o mare problema...Mai am o nepoata, de trei ani si ceva. Iriss Andreea o cheama si este inca si mai "ascutita" la minte ca verisoara ei mai mare. Butoneaza din frageda pruncie orice ii sta la indemana. La inceput au fost nasturii si ochii papusilor sau animalelor de plus. A trecut repede la butoanele adevarate de la aparatura electrocasnica si la fel de rapid la telecomenzi si telefoanele mobile din dotarea parintilor. Daca o vedea si ea minunatia precis ca isi doreste asa ceva. Eu m-am gandit la caietul cu leul...




   Si daca v-am facut curiosi, stiti ce aveti de facut din accesarea paginii de mai sus. Vine 1 iunie, dragilor, aveti aici un reper util pentru cadouri reusite.
   O ultima observatie...Daca Briana va pare cunoscuta de undeva ei bine, aveti dreptate. A fost fotomodel intr-un catalog Real cu hainute de scoala si a filmat si un clip publicitar pentru o companie importanta. 
   De notat: agentiile de publicitate care doresc sa-i obtina semnatura pe contracte trebuie sa ia legatura in prealabil cu mine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu