miercuri, 8 august 2012

La pas prin Capitala



 Bucurestiul meu frumos


Prin Pasajul Latin si la Lupoaica


august 2012





Dupa numeroase "plimbari", a revenit acolo unde fusese amplasata in 1908 
(initial, adica in 1906, era situata in Arenele Romane).


Si ca sa vedeti ca nu va mint, iata o ilustrata din 1915 (colectie personala) cu 
  amplasamentul Lupoaicei la capatul strazii Lipscani (Piata Romei).






Mi-a placut ideea...Este si educatie, este si cultura istorica, este si-o anumita estetica. 
Am mai vazut asa ceva si in alte parti (la Atena, dar in unele dintre galeriile metroului). 




Viitoare repere pentru vizitatori, curiosi sau pur si simplu trecatori.









Cred ca este, managerial vorbind, si o oportunitate de a prelungi "succesul" Centrului Istoric si peste drum, spre "Kilometrul 0 al Capitalei". Sunt si in aceasta zona multe repere de istorie si nu numai care pot fi puse in valoare la un nivel superior.





   Mi-a placut si curatenia gasita aici. Deci, se poate. 
Nici nu mai vreau sa-mi aduc aminte ce era cu acest pasaj inainte 
de modernizarea acestuia.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu