marți, 14 octombrie 2014

"Jucați, jucați, jucați și câstigați !"




România de-altădată


Colecții și Colecționari 


Înscrisuri de toate felurile



Chiar daca sunt la o varsta destul de "matură", încă imi place să colind prin lume.
În calitate de turist. Nu ca agent acoperit, să fim bine ințeleși. 
Iată de ce, din cauza unor restricții bugetare caracteristice vremurilor prezente,
am decis să forțez un pic norocul.
În acest sens doresc să dau curs unei oferte, recunosc, atractive;
 pe care o tot studiez de ceva timp încoace. 
De dinainte de 25 martie 1984, ca să fiu mai precis...

Am zis să mă consult și cu voi ața încât vă prezint condițiile care 
mie îmi cam fac cu ochiul:



Încă o precizare; în R.P. Bulgaria am fost. În R.P. Ungară și R.D. Germană, nu.
De-aceea sunt atât de interesat...

Acum să știți că nu mă reped așa, cu capul înainte, la mila și mâna norocului...
Am să aplic câteva variante și combinații de numere care să-mi sporeasca șansele.
Nu-i niciun secret, voi apela la schemele folosite (fără succes, ce-i drept)
la extragerile loto. Din...1971.








Evident, pot încerca și la Pronoexpres.

Buun, aceasta-i prima variantă.
 Să-i zicem planul A - Turcescu 
(n-am gasit altă rimă)

În varianta B a planului - Vânturarea hârtiilor (nume de cod),
am să apelez la economiile strânse cu trudă de-o viață. 
Mai vindeam un blug, mai o carpeta ("Răpirea din Serai") și-așa
am reușit să-mi pun ceva la "saltea".
Cât să-ncep cu-o fabricuță de înghețată. Mai era nevoie de ceva, 
m-am dus la BRD (parcă) dar, deși foarte amabili, că dădeau la toți,
cei de-acolo mi-au spus ca terminaseră fondurile pentru împrumuturi.
De-abia ce mi-o luase altul înainte...Cu un nume predestinat. Parcă cu B începea...
Dar să nu mai divagăm...
Am depus banuții astfel strânși într-o "schemă" destul de avantajoasă.
Și cu șanse de câștig, că asta mă roade pe mine...





Dacă nici planul B nu-mi va fi cu succes(uri)...ce să mai spun.
Am să recurg și la a treia variantă.
Mă duc la C.E.C. și-mi preschimb obligațiunile.
Multe, puține, asta e. Cât voi lua pe ele, nu știu.
Poate-mi purtați noroc și nu voi ajunge aici.

Voi ce spuneți, m-am gândit bine ?

***

Alte "chestii" ajutătoare...





Prospect de la începutul anilor '60.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu