vineri, 31 mai 2013


Arta plastica contemporana 


Expozitie de pictura, desen si sculptura: 

Paris Versus Bucarest


DANA Art Gallery, Iasi


3 iunie 2013







Participa: 
Frederic Amblard, Ovidiu Dumitru, Richard Laillier, Philippe Segond, 
Corneliu Vasilescu, Sergiu Zancu

Un comentariu:

  1. :)) Hai ca-i tare. Comparam Parisul cu Bucurestiul, dar o facem la Iasi. Imi pare rau ca nu pot ajunge, daca eram din Bucuresti mergeam :( Tu mergi? Sau doar ne prezinti oportunitatea culturala? Am primit de ziua mea o carte cu atractiile din Bucuresti. Asta de la un tip care iubea tenisul, nu era din Bucuresti, dar il stie mai bine ca mine, nascuta aici. Rusinica, stiu. Tie iti place sportul? Poate ca te intereseaza concursul de pe Merita Citit unde Tabara de Tenis ofera un antrenament cu initiere in tenis.
    Am o prietena care studiaza la universitatea din Toulouse, mi l-a ridicat in slavi pe Frederic Amblard. O sa-i spun ce expozitie a pierdut :)

    RăspundețiȘtergere