vineri, 29 martie 2013

Asociatia Paspartu


3 ani de la infiintare


Alchemia, Bucuresti


30 martie 2013






   Asociaţia Paspartu împlineşte 3 ani ! 3 ani de Revista Arte & Meserii, 3 ani de Carte peste Carte, 3 ani de artă şi cultură. Am crescut, ne-am reinventat şi suntem puşi pe fapte mari în continuare. 
   Spunea cineva că lucrurile bune nu se întâmplă după 2 AM ? Ei bine, se întâmplă: noul număr al Revistei Arte şi Meserii se lansează oficial pe data de 30.03.2013, la ora 3AM. Or fi prea mulţi de 3? :) Nu ne plac cele 3 ceasuri rele, noi petrecem 3,4,5,6 ceasuri bune, cât ne ţin puterile, la evenimentul nostru aniversar ce va avea loc în Alchemia, sâmbătă, 30.03.2013, de la ora 20:03.
   Vom avea parte de 3 ceasuri bune de momente artistice: 
- Vom găzdui expoziţia foto a proiectului Ultimul etaj- o cartare fotografică a Bucureştiului (semnat Ştefan Ţuchilă)
- Urmează momentul Lorgean Theatre - Teatrul de apartament, cu spectacolul Oracol, un love-story colectiv care s-a născut din energiile Bucureştiului (cu Graţiela Bădescu în rol principal). 
- Pe final, ca să nu plecăm "nedansaţi”, i-am invitat pe prietenii de la We Singing Colors să cântăm împreună.
  Hai să petrecem 3 (sau mai multe) ceasuri rele în cel mai bun mod cu putință !

P.S. Intrarea la eveniment se face pe bază de obiecte care vă amintesc sau vă duc cu gândul la Bucureşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu