miercuri, 4 iunie 2014

Pe cand Transalpina nu exista




Romania, tara mea frumoasa


Colectii si Colectionari




"Pe Urdele".


"Zanoaga Urda".


"Drumul Regelui. Pasul Urda".


"Drumul Regelui. Coasta Dobri".


"Plavie de busteni".
Conform dictionarului "plavie" inseamna insulita plutitoare 
(sau fixata la malul apei) formata din stuf, ierburi, rizomi, radacini de arbori, etc. 
intrate in putrefactie si amestecate cu namol.


"Stana din Gauri".


"Stana din Gauri".


"Iezerul Calcescu".
Asa se numea pe "hartile vechi". Acum il stim drept Galcescu.


"O turma de oi. Cindrel".


"Casa de adapost. Obarsia Lotrului".


"Isvorul Balului".


"La podul Stefanache (?)".


"Raul Frumoasa".


"Raul Frumoasa".


Aceste superbe imagini, luate in perioada interbelica, mi-au fost daruite de catre 
dl. Tristan Secuianu. 
Fara nobilul sau gest nu ar fi ajuns si la voi, cititorii mei. 
I se cuvine asadar toata pretuirea mea.
De format carte postala, fotografiile poarta (cu exceptia celor doua cadre de la sfarsit) 
o stampila dreptunghiulara cu textul:  
Mircea Juga/Atelier fotografic/Poiana-Sibiu.
Nu stiu daca fotografiile au fost luate pentru placerea personala 
sau pentru a deveni carti postale. Cu siguranta ar fi meritat.




2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multam frumos pentru apreciere ! Cum mai gasesc asa ceva cum le si prezint cititorilor mei. Au mult parfum din vremuri de demult !

      Ștergere