vineri, 9 noiembrie 2012

Vis de august



Arta plastica contemporana romaneasca


Claudiu Presecan


Galeria de Arta Hangar, Cluj-Napoca


9 - 18 noiembrie 2012





Am deosebita placere sa va invit vineri, 9 noiembrie ora 18.00 la expozitia mea personala intitulata Vis de august la Galeria Hangar.
Vis de august reprezinta un moment de cotitura in viata mea, un punct din care totul renaste si capata o alta dimensiune. Reflexia lui este surprinsa de aceasta serie noua de lucrari, care ilustreaza intr-un mod simplu natura surprinsa prin filtrul sufletului meu. Rezonanta linistii si a frumosului natural din peregrinarile mele pe rauri si ape de munte a creat un peisaj ale carui curgeri de apa ma duc cu gandul inspre armonie si atemporalitate. Visul de august va ramane in sufletul meu ca un izvor nesecat de  lumina, caldura si dragoste.

Claudiu Presecan, noiembrie 2012

Galeria Hangar | str. Episcop Ioan Bob, nr 12, Cluj
9 – 18 noiembrie, 2012

program de vizitare

M – S : 10.00 – 18.00
D – L : 10.00 – 17.00

+40 74559160
www.claudiupresecan.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu