Din istoria industriei românești,
Șantierul Naval Galați
Cadru mai strâns al fotografiei reproduse mai sus (10 februarie 1962).
Consemnare publicată în Contemporanul, nr. 3. 18 ianuarie 1963.
Peste puțin timp de pe cala Șantierului naval din Galați va
aluneca pe apele
bătrînului Danubiu, plin de tinerețe și forță, un nou cargou
de 4 500 de tone.
Drum bun pe mări și pe oceane.
Foto: D-tru F. Dumitru. Almanahul femeii 1965. Decembrie 1964.
Se naște o nouă navă.
Vulcan (12 500 tone), al patrulea mineralier construit la Galați,
care la 9 iunie (1971 - n.a.) a și plecat în prima sa cursă: Constanța - Bizerta (Tunisia).
Vechea portavoce a dispărut. Azi comunicarea de pe mal cu cei de pe apă
se face cu mijloace moderne.
Sus, la cota cea mai înaltă a unei nave construite la Galați.
Galați: peisaj obișnuit pe orice mare șantier naval.
Femei în domeniul construcțiilor navale: tînăra ingineră Adriana Stoica
din echipa de dispeceri, care a urmărit în ultimul timp construirea
marii nave românești Vulcan.
Articol publicat în Revista Flacăra, nr. 25. 19 iunie 1971.
La Galați - un zid trainic, de nădejde, protejează de ape orașul și șantierul naval
(e vorba de inundații - n.a.) Revista Flacăra, Nr. 28. 19 iulie 1975.
Primul mineralier construit în țară la Șantierul Naval Galați.
Articol publicat în Almanahul Mării (editat de Revista Tomis) '89.