joi, 14 noiembrie 2019

Cinemagia




Nicola D'Arco 


Rotenberg-Uzunov Art Gallery, București 


14 - 25 noiembrie 2019




   Un vernisaj cinematografic la o expozitie de afise de film, intr-o galerie hollywoodiana, galeria Rotenberg Uzunov din inima artistica a Bucurestiului, la doi pasi de Ateneul Roman, pe Constantin Esarcu 1, pe 14 nov cu o zi inainte de Postul Craciunului, ca sa experimentam un dar foarte rar, intr-un stil mai putin cunoscut, la noi, un decollage fascinant !
    Imaginile celebre intr-un fel de puzzle rasturnat, o sa va puna la incercare memoria de cinefili pasionati, provocandu-va la un fel de arheologie in a 7-arta, cu chipuri legendare , de la Elvis la Claudia Cardinale si Ghepardul, trecand prin sfasaietorul sfasiat love story parizian cu Bogart si Ingrid Bergman in Casablanca fara a o ignora pe Sophia Loren ori pe Marthe Keller! Drum bun in universul viselor recompuse! ( Irina Margareta Nistor)
    “Din anul 2000 am început primele lucrări pe pânză folosind tehnica mixtă a colajului peste care am intervenit cu pictură în ulei. În 2003 am început să experimentez tehnica décollajului fiind atras de curentul Noului Realism din anii ʿ60 fondat de câțiva artiști francezi și italieni, printre care și Mimmo Rotella, de la care am învățat sensul limbajului espresiv. M-a atras această tehnică de rupere a afișului ca semn de protest în societate, iar acest mod de a explora afișul, de distrugere a lui vine din interiorul personalității mele.” Nicola D’Arco

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu