vineri, 2 august 2019

Un bucureștean la Hollywood




Lumea și noi...


Armand Paucker




D. Armand Paucker.





D. Armand Paucker, alături de Shirley Temple la o recepție dată 
în onoarea reprezentanților cinematografiei.



Unul din frumoasele bulevarde din Hollywood. Atenție la...palmieri.




Cea mai bine asortată fructărie din cetatea filmului.
Fructul...predominant este portocala.



Un restaurant original din Hollywood, construit în formă de vagon de tren.



O gară la granița indo-chineză din...studiourile Century Fox.
Reprezentanții cinematografici din România (d-l. Armand Paucker),
Panama și Anglia, în fața stației Raj Pore.



"The Smiling Manager" fotografiat cu Jean Hersolt, marele actor veteran al
Hollywood-ului și reprezentanta studiourilor Fox la Panama.




D. Armand Paucker, înconjurat de indieni...autentici din orășelul Gallup (Arizona)
de unde se recrutează figuranții pentru filmele de cow-boys.



Faimoasa cantină a vedetelor, Cafe de Paris, unde iau masa de prînz
starurile companiei Fox.




Hipodromul dela Santa Anita, unde se desfășoară cele mai interesante
alergări de cai din California.



Clipa...solemnă a sosirii filmele noui americane la sediul casei Warner Bros,
distribuitoarea, tuturor producțiilor aduse de Misiunea Statelor Unite .
D. Armand Paucker (dreapta) zâmbește mulțumit. 



Articol publicat în Revista Cinema, Nr. 695 - 696. 16 - 31 decembrie 1945.

***
Posibile urme ale acestui personaj am găsit într-un document, datat 1954, din...Brazilia.
Dacă căutați cu Google îl aflați și voi.

***
Azi, 27 octombrie 2021, am primit câteva completări foarte interesante 
pentru "povestea" de mai sus.
Ele provin de la Silviu, fiul lui Marcel Blumen (Blossoms), cel care a lucrat cu Armand 
la firmele menționate în articol. Ca șef de presă România, printre altele.


Marcel și Armand în tren, în drum spre Paris.
Probabil, spre alte zări, și mai îndepărtate. Peste Ocean...







La un restaurant de pe Champs Elysee, reprezentanți din Europa Centrală și de Est,
toți arătând cu degetul spre Armand pentru a fi invitat la Hollywood.




Angajații din România ai 20th Century Fox.






Sursa anunțului de mai sus. 13 ianuarie 1942.


Fotografia este conținută și de articolul reprodus mai sus.
Dar într-un cadru mai larg și muuult mai calitativă.



***Obsevație. Fotografiile, alb-negru, au fost colorate (colorizate) de Silviu.
Căruia îi mulțumim și pe această cale.

5 comentarii:

  1. Vreau sa va spun ca acest blog ma emotionat... tatal meu a fost coleg si bun prieten cu Armand Paucker, am vazut fotografiile si cateva le am si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucură foarte mult că v-am fost, într-un fel, de folos. Dacă doriți, putem completa articolul cu date și fotografii pe care le aveți cu tătăl dvs.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am cateva fotografii, fara multe detalii, cu A.Paucker si tatal meu inaite de Hollywood, putin inainte de plecare....

    RăspundețiȘtergere
  4. Fotografiile, dacă nu sunt salvate în vreun fișier pe computer, se scanează și apoi le puteți trimite oriunde. Pe contul meu de FB sau de email. Nu am reținut dacă sunteți în țară sau afară.

    RăspundețiȘtergere