joi, 22 august 2019

"cine aduce bolile în orașu Mizil"




România de-altădată (?!)




Ilustrată din colecția (era să zic "crescătoria") personală.

Nicolau Sebastian era, prin anii '60 - '70, Medic-Șef al Direcției de Sănătate din Mizil.
În această calitate primește o "lăcrămație" care semnalează o situație de o gravitate extremă.
Îmi fac datoria, la rândul meu, și v-o prezint integral. Spre deplina lămurire...




"Domnule Doctor Nicolau
Dacă vreți să vedeți cine aduce bolile în orașu Mizil treceți dvs. pe strada Cuza Vodă
la No 21 și veți vedea o crescătorie de epuri de casă dar și o crescătorie de boli și de microbi. 
Am intrat și eu în curtea asta să văd epuri dar mizeria care am văzuto acolo și mirosu
ma făcut să plec imediat. Vă rog să nu dați delegație la subalterni să mergeți dvs.
singuri însoțit și de cineva de la Miliție căci ăla care crește epuri este colectivist și este 
și oameni răi și pe urmă am aflat că tovarășa Dumbravă știe de această crescătorie
și ce mizerie este acolo dar ce să faci dacă și dînși îi place epuri de casă și a prăsit
și ea epuri cu sămînța din strada Cuza Vodă 21. 
Vă salută cu respect
Popa Gheorghe"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu