vineri, 15 martie 2019

Amintiri. Arhitectul Tiberiu Ricci (1913-2000)




Lansare de carte 


Uniunea Arhitecților din România, București 


27 martie 2019




   În 27 martie vă așteptam la vernisajul expoziției de desen arhitect Tiberiu Ricci si la prezentarea cărții biografice Amintiri. Arhitectul Tiberiu Ricci (1913-2000)
Expoziția va fi deschisă până pe 3 aprilie.
   "...din acel moment omul din fața mea mi-a rămas un model de arhitect complex și complet (în tot cazul cel mai complex și complet pe care eu l-am cunoscut, direct sau indirect); stăpânea și coordona cu un bagaj bogat și complex de cunoștinte un colectiv format din celebrități ale momentului din toate disciplinele: Cișmigiu, Băilescu, Necșulea, Isel, Bărdeanu; o făcea cu mare lejeritate, cu siguranță, fără ezitări, într-o permanentă bună dispoziție, rezolva cu ușurință iminentele contradicții dintre diferitele specialități. Atunci am învățat cât de complexă este, de fapt, meseria aceasta de arhitectși că trebuie să învăț mereu...
El a rămas însă pentru mine MENTORUL." (prof. dr. arh. Romeo Belea)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu