luni, 13 august 2018

O statuie...plimbăreață




România de-altădată 


București - Statuia Lupoaicei




Strada Lipscani. No. 1930 Editura Ad. Maier & D. Stern, Pasagiul Vilacros. 
1915.
"Stimata Dudue. Primind drăgălașele cuvinte sânt vesel și mă grăbesc a-ți transmite 
și eu o vedere din Bucur. care cu timpul cred că o vei vizita. Sânt vesel și sper ca 
în curînd am să primesc drăgălașu'ți portret. Bun înțeles fotografia pe care 
mi'ați promiso.  Din parte'mi îți transmit mii și vii comp. de asemenea și suriorei, 
iar la mama cele cuvenite." 


Lipscani și Lupoaica. Reproducere dupa o carte poștala antebelică.
Editor: Muzeul Municipiului București. 2013. Necirculată.
Inscripționată eronat: Piața Palatului Regal. În spate: Hotel Athenee Palace.
În față: Academia Comercială (demolată). 



Lupoaica din Piața Dorobanți. Cod: 7824. 1967. Necirculată.




Corepondență publicată în Revista Flacăra, nr. 52. 21 decembrie 1974.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu