luni, 28 mai 2018

Pompieristice...




România de-altădată 


Colecții și Colecționari 


Înscrisuri de toate felurile




Găvruș Adrian și-a satisfăcut stagiul militar ca pompier.
Mai exact, în cadrul Companiei a VII-a, Grupul de pompieri al Municipiului București.
Iată corespondența, primită de la Virgil, prieten care făcea armata la Satu Mare (UM 02891).
"Dragă Gavroche
Ți-am trimis pe 28 aprilie o scrisoare la care n-am primit răspuns nici acum. Scrie-mi ce s-a
întîmplat. E adevărat că amîndoi nu ne-am prea omorît cu scrisul pînă acum, dar măcar 
acum cînd mai avem doar 3 săptămâni pînă la <ziua în care vin peștii> (vezi titlul omonim al
unui film de mare succes - n.a.) ar trebui să ne mai raportăm de sănătate. Te rog să-mi scrii
cît mai reped, să mă pui și pe mine în temă cu viața din Bucale că în sfîrșit o să vin și eu din nordul țării."  25 mai 1971.


Cod: 621. 1968.


Nu știu dacă ați remarcat, dar Adrian făcea parte din formația de pompieri
care avea în grijă Sala Palatului R.S.R.
De unde și permisul pentru participarea la manifestările legate de 
sărbătorirea zilei de 23 August (1971, presupun). 



Elementul de siguranță (tip timbru sec) al documentului prezentat mai sus.


Închei scurta mea istorisire cu un alt document intrat în premieră în colecție.
Un Bilet de Voie; nefolosit.
Presupun că, prin cine știe ce mijloace sau metode, avea mai multe...



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu