joi, 7 decembrie 2017

Actual - Îmi pasă de aproapele meu!




Arta plastică contemporană românească 


Muzeul Național al Satului Dimitrie Gusti, București 


8 decembrie 2017




    Fundația pentru Dezvoltare Locală și Regională împreună cu partenerii săi – Liceul Nicolae Tonitza din București și Asociația Filială Artă Plastică Religioasă și Restaurare a Uniunii Artiștilor Plastici din România – vă înaintează invitația de a participa la ACTUAL 2017, un eveniment expoziţional găzduit de Muzeul Național al Satului Dimitrie Gusti.
    Evenimentul se înscrie în campania Îmi pasă de aproapele meu! organizată de către Fundația pentru Dezvoltare Locală și Regională.
   Printre expozanţi veți regăsi artişti plastici, membri ai UAP din România, profesori ai Liceului de Arte Plastice Nicolae Tonitza din Bucureşti, actuali şi foşti elevi ai liceului și studenţi la UNARTE.
    Vernisajul expoziţiei va avea loc în data de 8 decembrie 2017, ora 14:00, la Muzeul Național al Satului Dimitrie Gusti, sala H.H. Stahl, Şoseaua Kiseleff nr.30, Bucureşti.
Prezintă criticul de artă Bogdan Panțu.
Expoziția se desfășoară în perioada 8 decembrie 2017 – 10 ianuarie 2018.
    Pe lângă expoziţia de artă plastică ACTUAL 2017, în cadrul campaniei Îmi pasă de aproapele meu! se va desfășura și o serie de evenimente care urmăresc atragerea atenţiei asupra problemelor copiilor dezavantajaţi și strângerea de donaţii pentru copii pauperi din comunitățile defavorizate din județele Comstanța, Tulcea, Ilfov, Giurgiu și Municipiul București, care vor fi redirecționate către cazurile care ne-au fost aduse în vedere.
    La finisajul expoziției vor fi prezentate rezultatele obținute și mai ales beneficiile de care se vor bucura copiii aparținând familiilor cu grad ridicat de sărăcie din comunitățile vizate de către noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu