duminică, 17 septembrie 2017

Morand, Colette, Henri-Robert, Rostand...




Restituiri literare 


Constant Ionescu (10)


De curând, am intrat în posesia unui lot de diverse documente care 
i-au aparținut lui Constant Ionescu.
Pe măsura ordonării și prelucrării datelor avute,
veți află și voi mai multe despre acest personaj.
Această postare prezintă rememorări ale unor personalități culturale
franceze pe care le-a cunoscut. Cu o excepție...
Materialul face parte dintr-o dorită lucrare de amintiri pe care, 
din câte știu, n-a mai apucat s-o vadă editată.


Foto: Alchetron







Foto: Wikipedia.














Foto: Wikipedia.






Inițial, n-am vrut să mai prezint filele care urmează. Gândeam că nu sunt 
de prea mare interes. Citind apoi câteva rânduri și căutând pe internet, am 
realizat că s-ar putea să fi găsit printre primele dacă nu prima 
traducere în românește a acestei piese.
Măcar aici să se păstreze, chiar și parțial...

















Episoadele precedente le puteți găsi aici:

Imi pasa: Luceafărul în limba franceză




...traducătorul... Restituiri literare Constant Ionescu (9) De curând, am ...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu