marți, 7 martie 2017

Imortalizând clipa (2)




De prin lume adunate


Această postare face parte dintr-o nouă tematică, reliefată aici:

Imi pasa: Imortalizând clipa



Zi de târg, cu fel de fel.
Într-un colț, un morman impresionant de cărți de toate genurile. Destui oameni
roind în jurul...ofertei. Nu-mi prea place îngrămădeala dar pierd totuși câteva minute
extrăgînd două volume și ceva "înscrisuri de toate felurile" așa cum le spun eu.
2-3 felicitări, o scrisoare, câteva prospecte.
Cele pe care vi le prezint mai jos. De prin 1955. 


























































Despre posesorul acestor prospecte aflați mai multe de aici:

Imi pasa: Un consilier...pe Afaceri economice


***"Povestea" noastră are și o mică continuare. Frumoasă, spun eu.
Pe lângă grămada de cărți amintită mai era și o cutie de carton.
Plină cu diapozitive. Le-am răsfirat și mi-am dat seama că reproduc imagini
de pe alte meleaguri. Din anii '50 - '60, am aproximat. 
Și cum nu fac parte din sfera mea principală de interes le-am lăsat altcuiva.
-Oare cine se va bucura de o astfel de comoară, mi-am zis. 
Sau se vor pierde, risipite sau pur și simplu aruncate, în lipsa vreunui client,
la gunoi...
Din fericire, azi am aflat un răspuns pozitiv.
Un alt pasionat de fotografie (mai mult sau mai puțin) veche le-a adus acasă.


Să te bucuri din plin, Cătălin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu