sâmbătă, 11 februarie 2017

Probleme...




România de-altădată


Colecții și Colecționari


Cartofilie




14 septembrie 1948.

"Dragă Ecaterino,
Am primit și c.p. cu data de 11 Septem. Am cercetat de ce nu vine ziarul zilnic
și factorii se acuză unul pe altul, ba că rămâne la Vaslui sau le oprește factorul
care vine până la Hîrșoveni. dealtfel factorul care vine de la Pungești mă cunoaște
și chiar cu el am venit când am fost la Janetta și când trece pe aci mi le lasă 
acasă căci așa am ara(n)jat cu el să nu le ducă la Primărie, din reviste numai una
singură am primit. dacă crezi că cu certificat de boală poți încasa pensia poate să 
țil facă acolo Dl Dr. (indescifrabil) sau Dl Dr Șărugea însă în ziar am citit că nu se 
achită decât reprezentanților legali numiți de Justiție. Dacă nu se poate așa atunci așteaptă.
Înțelegete mai bine cu factorul care aduce pensia căci bonul de pensie este 
semnat de mine. Chiar poți să-i arăți și scrisoarea trimisă de mine."
În concluzie, pe Cornel Preda, aflat la Ivănești, două probleme îl preocupă:
abonamentul la presa vremii și pensia pe care soția lui, Ecaterina, nu i-o 
poate ridica. Nimic nou, putem adăuga...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu