joi, 24 noiembrie 2016

Expoziție de quilturi




Alexandrina Popescu


Casa de Cultură Friedrich Schiller, București


29 noiembrie - 20 decembrie 2016





    Casa de Cultură Friedrich Schiller (strada Batiștei nr. 15) vă invită marți, 29 noiembrie 2016, ora 17:30, la vernisajul expoziţiei de quilt-uri al artistei Alexandrina Popescu.
Expoziția va fi deschisă în perioada 29 noiembrie – 20 decembrie 2016.
Prezintă: Alexandrina Popescu
Ilustrația muzicală: Cristian Balaș (vioară)

    Casa de Cultură Friedrich Schiller găzduiește de aproape 13 ani expoziții de quilt-uri. Publicul este familiarizat deja cu aceste obiecte: cuverturi de pat matlasate, genți, sacoșe, obiecte de îmbrăcăminte, fețe de masă decorative, obiecte decorative de Crăciun etc.
    De această dată, Alexandrina Popescu va expune quilt-uri de dimensiuni mari, culorile dominante vor fi albastrul cu nuanțele sale și maronul cu nuanțe de bej.
    "Fiecare exponat este unic, handmade. Exponatele reprezintă viziunea creatorului lor în îmbinarea culorilor și crearea modelului. Arta îmbinării peticelor reprezintă pentru artistă o mare pasiune și o modalitate de a-și petrece timpul frumos și util. Materialele folosite pentru realizarea quilt-urilor trebuie să fie de o calitate deosebită și reprezintă o cautare și achiziționare continuă (…).
    Pasiunea de a uni peticele a apărut în viața mea în 1995, după ce am vizitat o expoziție de quilt-uri în Germania. Mi-a plăcut, mi s-a parut fascinant, am învățat și de atunci mi-am dedicat mare parte din timp acestei pasiuni. Aici la Casa Schiller am participat la prima expoziție în 2003 împreună cu trei doamne (USA, Germania și Franța), care realizau și ele quilt-uri. Datorită acestei pasiuni am călătorit, am vizitat expoziții internaționale, am participat la unele, am cunoscut oameni minunați și țările lor. Am cunoscut, de asemenea, bucuria de a scrie articole legate de pasiunea mea în diverse publicații. Realizarea de quilt-uri înseamnă pentru mine , conectare la o lume deosebita, a celor care iubesc acest lucru. Urmaresc cu interes expozițiile internaționale de quilt. O preocupare placută pentru mine este, de asemenea, sa-mi vopsesc singura materialele de care am nevoie. Anul acesta se împlinesc 13 ani de când fac expoziții de patchwork la Casa Schiller! Multumesc Casei Schiller pentru că a fost o gazdă primitoare!” (Alexandrina Popescu)

Evenimentul va avea loc in limba română. Intrarea este liberă.

Date de contact:

Alexandrina Popescu
artadinpeticele.blogspot.com
adinapop123@yahoo.com
Tel. 0746 102 676

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu