vineri, 4 noiembrie 2016

Continuă, continuă, farmec




Arta plastică contemporană


Maria Semionova


Centrul Rus de Știință și Cultură, București


8 noiembrie 2016






"Jumătate din cer a îmbrățișat umbra,
Abia acolo, în vest, rătăcește strălucirea, -
Încetinește, încetinește, zi târzie,
Continuă, continuă, farmec”.

Fiodor Tiutcev
«Ultima dragoste»


   Expoziția personală arată întotdeauna perioada reprezentativă a creației pictorului. Povestește în fața privitorilor despre percepția sa despre lume.
    Lucrările prezentate la expoziție sunt realizate în tehnica picturii în acuarelă și în ulei, lucrările sunt create în ultimii ani, pictate în Rusia și în România. În ele se povestește despre temele și obiectele mele preferate, prin care am încercat să redau cea mai puternică impresie de la natură care mi-a atins sufletul. Și nu are importanța dacă este o compoziție complexă sau simple flori de câmp, portrete, naturi moarte, peisaje, întâlniri în drum. Important în viața unui pictor este să nu fie indiferent și să poată vedea frumusețea și specialul în obiectele și evenimentele care sunt simple la prima vedere.
    Așa s-a născut denumirea expoziției Continuă, continuă, farmec din poezia lui Fiodor Tiutcev. Aceasta este în concordanță cu relația mea cu arta și reflectă farmecul vieții, iubirii și frumuseții pe care doresc să o împărtășesc cu privitorul meu.
***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu