miercuri, 23 martie 2016

Pe simezele Capitalei




Arta plastica contemporana


Hisako Kobayashi


Cercul Militar National, Bucuresti


21 - 31 martie 2016




    Expoziţia de pictură a artistei plastice Hisako Kobayashi, este deschisă în perioada 21 – 31 martie 2016. Artista s-a născut și a studiat pictura în Tokyo, apoi a urmat un Masterat la Pratt Institute, Brooklyn, în New York, unde trăiește de 30 de ani. A expus în întreaga lume, în galerii și muzee din Tokyo, Moscova, Istanbul, New Mexico, Viena, Munchen, Paris, Boston, Shanghai, Maroc, Florența, New York, Philadelphia, Washington D.C. 


   Artista scrie că: "Evident că am fost expusă în timp, culturii și tradiției japoneze, dar ieșirea din spațiul culturii tale naționale te ajută să te descoperi cine ești tu însuți, te determină să te autodefinești. Ieșirea din Japonia m-a ajutat să mă observ oarecum din afară și în același timp a generat în sinea mea valențe care corespund lumii artistice globale. Aceasta s-a realizat și datorită traiului meu într-un oraș internațional ca New York-ul. Prin aceasta mi-am pus în evidență personalitatea devenind nu doar o artistă japoneză care locuiește la New York, ci o artistă care se integrează într-o gîndire și o expresie universală”.
   Artista pictează cu mâna stângă, este pasionată de muzică, care o inspiră în creație, și se simte apropiată de pictorii Van Gogh și Mark Rothko.
Expoziția a fost vernisată marți, 22 martie 2016, de Ruxanda Beldiman, critic de artă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu