sâmbătă, 20 februarie 2016

The Huntington




Golden State


Pasadena


20 februarie 2016






O zi splendida, ca de vara. Spre 30 de grade. Celsius.
Intr-un univers de-a dreptul minunat.
Biblioteca, Colectii de arta, Gradini botanice.
Istoria locului o gasiti lesne cautand pe net.
Eu v-as dori insa sa ajungeti aici, sa va tot minunati.
Nu-ti ajunge o zi, si poate nicio saptamana, sa vezi si sa te umpli de bogatiile 
din The Huntington.
Pentru prima raita pe aici am ales sa ma plimb pe aleile gradinilor botanice.
Altadata, mi-am propus sa vad colectiile de arta. Pe indelete.



 


Simbolurile Noului An Chinezesc se gasesc inca de la intrare.





Dovada platii biletului de intrare (cam piperat: 25 de verzisori) o reprezinta
un abtibild pe care ti-l lipesti pe piept.
Asa cum au facut-o si personajele surprinse in aceste imagini.





































Un muzeu al stiintelor. Din care am iesit foarte repede.
Mi-am dat seama ca numai aici as fi zabovit intreaga zi.
Voi reveni, dupa cum va spusei deja...






































































O superba colectie de bonsai.

















































Si cateva imagini din magazinul cu tot felul.
La preturi...ca de statiune.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu