sâmbătă, 31 octombrie 2015

Librar pentru o zi




Camelia Carmen Cavadia


Libraria Bizantina, Bucuresti


4 noiembrie 2015





  Camelia Carmen Cavadia, omul din spatele proiectului Carti cu suflet si autoarea romanului Vina, devine librar pentru o zi in prima saptamana a lunii noiembrie la Libraria Bizantina.   Miercuri, 4 noiembrie, incepand cu ora 19:00, ea ne va vorbi despre cartile care ne insufletesc si ne fac sa intelegem viata la adevarata ei intensitate.
  Chiar inainte de a incepe "rezidentiatul” de librar, ea intelege deja destul de bine ce presupune aceasta meserie veche: "De multe ori ne este greu sa ne alegem lecturi si mereu ne intrebam colegii, prietenii ce-au mai citit. Eu una, intotdeauna cand am dat peste o carte care mi-a placut, le-am spus imediat prietenilor despre ea, am recomandat-o, am promovat-o cat am putut, cum m-am priceput. Iar daca unora s-a intamplat sa le placa, m-am bucurat ca si cand as fi scris-o eu.” (Camelia Carmen Cavadia)
   Campania Librar pentru o zi a debutat in 2014 si a reunit nume grele ale sferei culturale romanesti, intr-un efort de a reinvia dragostea oamenilor pentru cartile tiparite, care au pierdut tot mai mult din popularitate in iuresului revolutiei digitale. Mai bine de 20 de personalitati au raspuns pana acum apelului Librariei Bizantine de readuce in atentia oamenilor importanta si frumusetea lecturilor de pe hartie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu