vineri, 16 octombrie 2015

ÎnSEMN




Adrian Serghie


Libraria Carturesti, Palas Mall, Iasi


20 octombrie - 20 noiembrie 2015





    Ce fac? De obicei trasez linii. Pe zgomot. Pe liniște. Pe hârtie. Pe ce vrei tu! Și când o fac, cu fiecare mm de dâră lăsată de creion pe foaie îmi derulez în cap viața în trei dimensiuni: trecut, prezent și viitor. Fiecare desen e ca un set de diapozitive care-mi desfășoară viața într-o buclă continuă, ca-ntr-un .gif. Când termin, mă uit la ciornele și desenele de pe birou ca la niște mici bucăți din harta propriei existențe și-mi zic: "Ăsta ce e ? Un Ochi? O limbă? Ce dracu-nseamnă?”. "Eu ce înSEMN?”. Niciun răspuns; puțini apreciază o filozofeală bună în ziua de azi!
    Adrian Serghie vă invită la ÎnSEMN, o expoziție originală despre o existență lipsită de originalitate, ca a ta sau a celui de lângă tine.  "Nu sunt special. Nu am nimic diferit față de tine. ÎnSEMN e o expoziție despre cum am fost ca să ajung aici, despre viața mea, despre lumea mea.” (A. Serghie)

***

   În perioada 20 octombrie – 20 noiembrie 2015, la Librăria Cărtureşti din Palas Mall Iași, artistul Adrian Serghie vă invită la ÎnSEMN, o expoziție originală pe care o descrie ca fiind "despre o existență lipsită de originalitate, ca a ta sau a celui de lângă tine.”
   Lumea artistică a lui Adrian Serghie ar putea fi caracterizată de echilibrul sau de locul de întâlnire a desenului cu fotografia.
  Adrian Serghie este cel care a fondat proiectul Iaşi fotografii vechi, proiect, pe planşa căruia s-au strâns deja o sumedenie de emoţii imortalizate de-a lungul timpului în capitala Moldovei.
***http://radioiasi.ro/life/iasi-insemn-expozitie-de-ilustratii-pe-semne-de-carte/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu