sâmbătă, 3 octombrie 2015

Expozitia Internationala Coloniala




Lumea si noi


Paris


Colectii si Colectionari


Inscrisuri de toate felurile





foto: wikipedia.org

Pe 6 mai 1931 s-a deschis, pentru sase luni, in Bois de Vincennes, o grandioasa expozitie.
Pe langa Franta si coloniile imperiului ei, au mai participat 
Olanda, Belgia, Italia, Japonia, Portugalia, Marea Britanie si Statele Unite ale Americii.
Romania, neavand colonii, n-a fost acolo...
Am gasit insa "urmele" unei prezente personale.
O bucata de hartie, cat o carte de vizita, care adevereste intoarcerea acasa,
pe 1 septembrie 1931, a unui vizitator de pe meleagurile noastre.




Calatorul nostru a cumparat biletul (dus-intors),
la "wagon-lits", de la agentia C.F.R. Ploiesti.
Probabil pe 14 august 1931. Ajungand la Paris pe data de 18.
Cam asa am "tradus" eu datele avute la indemana.



Marca postala emisa cu aceasta ocazie.
Am luat-o si eu. Cu mult timp dupa data inchiderii manifestarii... 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu