luni, 19 octombrie 2015

Batranete, haine grele




Colectii si Colectionari


Cartofilie




"Draga tanti Ati si Dododo
Imi pare rau ca nu vati facut bine sa ne faci o vizita. Eu sint foarte suparata
pe mamamare fiindca nu asculta pe mama cind ia spus sa se culce ca stinge
mama lumina dar ea nu a inteles si a stins lumina si cind sa puna piciorul
pe pat a cazut pe spate. O doare spatele putin dar nuti faci griji ca se mai
poate tine bine pe picioare. Eu va sarut si va rog sa veniti amindoi la masa.
Mihaela si Stelina".
Corespondenta loco, Bucuresti.
A "facut" cam mult pe drum, probabil din cauza iernii 
(30 ianuarie - 2 februarie 1962)!

***Destinatarii acestor randuri sunt sotii Smantanescu
(Atena si Dan - Dododo). Amandoi profesori. Dan, chiar al clasei "palatine".
V-am mai scris eu...

***Sper ca si "tabelul" ilustrat de cartea postala sa fie de folos cuiva.
Am inteles ca in aceasta perioada
sunt foarte multi doritori sa se intoarca la munca campului....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu