marți, 25 august 2015

Gloria...nu (mai) cântă...




România de-altădată


Colecții și Colecționari


Înscrisuri de toate felurile 


Electrocasnice










Realizare a Intreprinderii Electronica, Bucuresti.
In anii '70.

RADIO VECHI GLORIA 1 foto

O imagine mai clara...de pe Okazii.

L-am avut si eu timp de vreo zece ani (intr-o varianta mai moderna, din anii '80); 
perioada in care m-a slujit cu credinta...
Pana cand, cuprins de un elan constructiv, l-am aruncat.
Sa-mi fac loc in "ograda".
Acum imi pare rau; nu cerea de mancare.
I-as fi gasit pana la urma un loc, prin debarale, pe sub pat...
Departe de privirile iscoditoare ale consoartei.

***
Titlul articolului este o trimitere la un film romanesc din 1976 
(in regia lui Alexandru Bocanet; in distributie: Toma Caragiu, Jean Constantin)
De fapt, prin grija multor pasionati de astfel de aparate,
Gloria (ne in)canta si acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu