sâmbătă, 11 iulie 2015

Sa ne reamintim de valorile neamului




Romania de-altadata


Lucian Blaga


Colectii si Colectionari



Azi am avut bucuria sa intru in posesia a doua imagini.
De format mare, tip carte postala.
Nu cunosc provenienta lor, gasindu-le intr-un sac cu tot felul
de carti postale, fotografii (de doua-trei decenii vechime) si felicitari;
de pe la noi si de prin alte orizonturi...
Imi "rotunjesc" comoara alaturi de ziarul (Tara)
care i-a trecut prin maini. V-am relatat la vremea respectiva, 
adica acum aproape un an... 

                                                            Rasfoind pagini vechi, ingalbenite, de ziare




Un foarte frumos articol, intregitor, aflati aici
(unde am gasit reprodusa si una dintre fotografiile mele)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu