luni, 29 iunie 2015

Sus, sus, la munte, sus!




De prin lume adunate


Colectii si Colectionari


Inscrisuri de toate felurile



Cred ca ati observat ca va propun, adesea, variante pentru petrecerea vacantelor
sau timpului liber.
In locuri de pe-aici sau de mai departe.
Explicatia este simpla; pentru peticirea bugetului necesar pasiunii mele 
de colectionar (de cate-n luna si in stele) mi-am luat un job part-time.
Pe langa o agentie de turism; 
"Turism la munte si la mare, in orice imprejurare"
parca-i zice...
Si "de-altadata" as mai adauga.

De data aceasta va ofer, prin intermediul unor pliante,
posibilitatea de a ajunge in Austria (Innsbruck)...


...din anii '20...







...si Elvetia (Lucerna)...


...februarie 1928...



...intr-o prezentare mai detaliata.



Daca ati observat anumite urme pe foile prezentate nu intrati in panica.
Nu sunt de la soricei.
Sunt urmarile stradaniei de "capsare" ale vreunei pisici aflate in preajma
fostului proprietar al documentelor.
Am dedus acest lucru din experienta proprie.
Am avut o siameza cu aceleasi indeletniciri.
Ca sa o diferentiez de alte surate, o botezasem,
 recunosc, un pic cam sofisticat:
PISIC.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu