sâmbătă, 27 iunie 2015

Ori Par Avion ori...telegramă



România de-altădată


Colecții și Colecționari


Înscrisuri de toate felurile





Am luat acest plic pentru tipul de etichetă Par Avion pe care
nu-l mai aveam În colecție.


Plicul conține și o scrisoare care mi-a trezit interesul de cum am parcurs-o.
Este citeț scrisă așa încât o reproduc în întregime.


În mod special mi-au atras atenția paragrafele 3 și 4.
Cum găsesc ceva din anii '50 cum mă duce gândul
la Canal, arestați sau deținuți politici...


Oricum, trebuie sa recunoașteți, Florian Rădulescu este destul
de eliptic în formulări.


Corespondența, din Sibiu, este datată 20 martie 1951


În Capitală, plicul este ștampilat cu data de 22 martie.
Nu prea "se leagă", ca rapiditate, nici cu serviciul Par Avion
(daca într-adevăr a beneficiat de acesta) și nici cu cel al telegramei
(conform ștampilei). Nu este vreun mare mister dar poate tocmai 
aici puteam găsi răspunsul despre "locul de muncă" al expeditorului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu