vineri, 29 mai 2015

Foto Splendid/ Colecţia Costică Acsinte




Lansare de carte


Cezar Popescu


Libraria Bizantina, Bucuresti


2 iunie 2015




Lansare de carte
 – Foto Splendid/ Colecţia Costică Acsinte, 
vol. 1. Viaţa socială
 – marţi, 2 iunie, ora 19:00.

Volum realizat de Cezar Popescu şi apărut la Editura Filos.

Invitaţi:

Ana Barton
Florin Iaru

Prefaţă şi texte de Ana Barton, 
caligrafie de Anca Ciuciulin şi 
postfaţă de Cristian Crisbăşan.


    "Acum, cu Foto Splendid. Viața socială, mi s-a-ntors roata. În fețele ochilor mei s-au așternut fotografiile și fiecare mi-a cerut poveste. A ei și numai a ei. Mi s-au arătat în rotunjimile lor perfecte și-au poruncit cuvânt. Pe unele le-am plimbat la fereastră, să le-mbrace ori să le despoaie lumina. Pe altele le-am mângâiat, să-și desfacă-nțelesurile. Cu unele am râs și-am dansat, învârtit ori legănat, altele m-au purtat pe drumuri, în câteva m-am vrut și-n toate m-am văzut. Pentru că Acsinte ar trebui să poarte supranumele Oglinditorul.” (Ana Barton)


    "Costică Acsinte continuă să tăiască azi în fiecare dintre fotografiile realizate de el. Le privim și, de fapt, îl privim pe Acsinte în ochi și în același timp vedem prin ochii lui privirile celor fotografiați de el. Devenim martorii unor fragmente de viață la care Acsinte a fost martor. Un joc al memoriei și amintirilor ce se multiplică la infinit. Și amintirile lui devin, de acum, și amintirile noastre.” (Cristian Crisbasan).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu