miercuri, 27 mai 2015

Dintre amintirile Athenei Constandache (3)




Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Inscrisuri de toate felurile


Dragii mei, am sa va dau trei vesti. Doua bune si a treia mai putin...

Prima veste buna ar fi ca intre timp, cronologic vorbind,
domnisoara Athena Constandache a devenit doamna Smantanescu.
A doua veste buna este ca, inca de la inceputul lui 1948,
a subscris (pentru doua persoane) la
Cooperativa de Consum Avantul.
Urmeaza si vestea proasta; am cautat pe net, studiind chiar si o
istorie a cooperatiei, dar din pacate nu am gasit alte informatii 
care sa completeze imaginile de mai jos. Sufar si ma simt frustrat...


Din cate imi dau eu seama, personajul nostru avea o functie importanta
si anume cea de "subsef".
Se pare intr-un minister (M. I. C.). La Directia Nationala Consum.
Din acelasi document mai aflam si domiciliul sotilor Smantanescu:
Bulevardul Republicii, nr. 86 a (sau A).



Nu-mi cereti sa va "traduc"; n-aveti nicio sansa sa va deslusesc tabelul...


Chitanta prin care s-a efectuat varsamantul.

***Voi (mai) reveni...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu