sâmbătă, 9 mai 2015

Arome de-altadata




Parfum(uri)...



Trebuie sa va marturisesc un lucru: pasiunea mea de a strange tot felul
de lucruri cu vechime mai mult sau mai putin indelungata este in impas.
Din cauza fondului bugetar insuficient.
Iata de ce m-am hotarat sa-mi completez veniturile facand pe comis-voiajorul.
M-am oprit la industria cosmetica, mai exact la parfumuri.
Volum mic, valoare mare - comision satisfacator.
La Avon nu am avut succes, sunt deja prea multi. Nici la Amway. Ca nu-i mai gasesc.
M-am bucurat asadar cand, recent, la targul de vechituri, am reusit sa-i
contactez pe cei de la Sojus Chimexport (U.R.S.S.).
Au fost foarte amabili si mi-au dat o mapa cu imagini, tip carte postala
(de format mare), spre prezentare. Iata si oferta (de prin anii '70-'80):


Domino Negru. 
33 cm3; parfum de seara.
Reminescenta a valsurilor si balurilor mascate.


Debut.
20 cm3; cu aroma de iasomie. 
Elegant, vaporos, evocand briza verii si prospetimea diminetii.


Apa de colonie Rijanin (Omul din Riga).
148 cm3.
Pentru barbati, excelent cadou cu ocazia sarbatorilor.


Floarea de Piatra.
20 cm3.
Buchetul delicat al parfumului combina mirosul bergamotei si a moscului.
Destinat mai ales serilor de gala.


Femeia de pe Marte.
16 cm.3. Cu aroma proaspata si misterioasa.


Letonia.
20 cm3. Il recomanda ca pe un cadou excelent.


Vizita.
25 cm3. Completare fericita pentru pregatirea de seara.


Compliment.
Satisface gustul femeilor elegante, pentru seara.


Patria mea.
19 cm.3. Parfum de seara, de mare clasa.


Femeia din Riga.
10 cm.3. Parfum fantezie, concentrat, de mare clasa, pentru marile ocazii.


In concluzie, aveti de unde alege dintre aceste parfumuri letoniene.
Orice comanda imi este de ajutor asa incat nu mai stati pe ganduri.
Pretul si celelalte detalii numai pe mesaj privat.
Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu