sâmbătă, 25 aprilie 2015

"Dormi copile, dormi usor/In zumzetul de tractor"




Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Inscrisuri de toate felurile





Daca tot mi-am luat permis de conducere pentru automobile m-am gandit
ca n-ar strica si un Carnet de Conducator de tractor.
Vi-l prezint cu mare drag mai jos: 


Titular: Ion St. Predescu.
Acum cu domiciliul in comuna Rosieni, judetul Romanati.


N-aveau prea multi astfel de documente in judet. Pana la Ion, doar 96.
In prealabil a trebuit sa fie supus unei examinari - pe 12 martie 1942.
Pe baza procesului verbal corespunzator i se intocmeste acest 
document pe 20 iunie 1942.

***
Acest articol sper sa-l intercalez intr-o prezentare mult mai 
cuprinzatoare de genul "un album cat o viata".
Numai in masura in care primesc si "elementele" promise.
Primul pas l-am facut prin articolul precedent.
Oricum, va mai anunt eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu