miercuri, 10 decembrie 2014

God ! Just a Moment ! Please !




Arta plastica contemporana romaneasca


Robert Dumitrescu


Galeriile de Arta Elite Prof Art, Bucuresti


15 decembrie 2014




COMUNICAT DE PRESA

    "In viata am acceptat mai mult raul .....oricum nu aveam ce sa fac...am zambit chiar si atunci cand eram trist sau suparat , pentru ca stiam ca tristetea, ca si fericirea mai devreme sau mai tarziu dispare, atunci cand am iubit, am iubit sincer, dar mi-am amintit mereu de ceea ce am avut, am iertat dar nu am uitat niciodata, am invatat din greseli si mi-am dat seama ca lumea se schimba, uneori lucrurile merg prost, dezamagirea vine mereu de la cine nu te astepti,dar cu toate astea, indiferent de cine esti viata merge inainte.." (Robert Dumitrescu – Artiat Vizual)
    "SI, NO COMMENT, pt. ca mi s-a intrerupt respiratia de extraordinarele redari ale desenelor cat mai aproape de realitate. Pe figurile desenate se pot observa ca intr-un filmn documentar toate starile sufletesi cele mai graitoare ale fiecarui desen care pe drept cuvant cine il admira, admite ca se poate transpune pe loc, viata in realitate, adica toate desenele se intruchipeaza in mod stralucit in sentimentele umane pe care le descopera orice iubitor de arta si de adevar!Arta romaneasca de inalte calitati se afirma in mod stralucit prin pictura tanarului Dumitrescu Robert; el va ramane posteritatii in stralucirea artei sale, ca o stralucire a adevaratei sale figuri pe plan national si international! E un fericit Robert pentru ca deja, prin realizarile sale de inalta clasa a desenului si a mai multor tehnici folosite la o eventuala lucrare uriasa, va ramane nemuritor. In legatura cu maestria sa artistica si cu talentul sau, Robert, nu va avea cum sa fie concurat cu nimeni, decat cu structura sufletului sau in timp si cu puterea creatiei sale de neinvins! adica, nemuritoare!"
(Costea Teleajen – Critic de Arta).
***Mihaela Pandelescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu