joi, 18 decembrie 2014

Chipuri și port. Cămașa tradițională în Bistrița-Năsăud




Complexul Muzeal Bistrita-Nasaud


Bistrita


18 decembrie 2014





    Joi, 18 decembrie 2014, Muzeul Bistrița prezintă expoziția - Chipuri și port. Cămașa tradițională în Bistrița-Năsăud.
Evenimentul va avea loc în sala Bradea, ora 13.
   Prin expoziția Chipuri și port. Cămașa tradițională în Bistrița-Năsăud am încercat să scoatem în evidența cămașa populară (românească, săsească, maghiară) atât ca piesă de patrimoniu cât și ca veșmânt purtat zi de zi într-o perioadă pe care cu drag ne-o imaginăm din povestirile bunicilor. Vă invităm să pătrundeți într-un spațiu încărcat de priviri înrămate și țesături tradiționale.

2 comentarii:

  1. Măneanu Varvara Magdalena19 decembrie 2014 la 01:24

    Am vizionat câteva cadre de la vernisaj. Mi-a plăcut modul de expunere nonconformist.Frumos!Felicitări.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc in primul rand pentru ca imi urmariti postarile. Si in al doilea rand pentru comentariu. Mi-as dori ca ceea ce public sa fie urmat de reactii, inclusiv prin imagini luate de la evenimentul in cauza. Ar fi un feedback dorit de oricare altul aflat in situatia mea; de comunicator, prezentator, informator asupra unor evenimente si initiative culturale, sociale, etc. Cu drag, de la Dragos !

      Ștergere