joi, 30 octombrie 2014

Din Balcic, cu mult dor !




Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Cartofilie




O corespondenta de-acum peste 70 de ani, 
dintr-un loc mirific, aproape exotic as spune. Astazi.
N-are cum sa nu te cuprinda nostalgia vremurilor in care
Balcicul facea parte din Romania Mare.

"Puiule draga.
Decand crezi tu ca vreau sa-ti scriu, dar nesuferita sora ta s'a
facut atat asteptata, n'a vrut nici cel putin prin scris sa-mi spuna 
adresa ta. O iert acum fiindca prea m'am bucurat ca in fine a
sosit. Si inca ne-a mai adus o veste buna, anume ca s'ar putea 
intampla sa vii si tu pela noi. Asta m'a foarte bucurat.
Si de-ai sti cat de frumos e pe aici, ce peisagiu, ce viata, cat de bine
suntem noi aranjati acasa, cu 2 camere mari, terasa frumoasa
cu vedere admirabila la mare, sunt sigura ca ai veni.
Sa te asteptam ? Vai, ce simpatic ar fi ! Si ce ne-am mai plimba 
si ce-am mai rade ! Te sarut.
Puiule draga. Ca sa las si Diditei cateva randuri goale.
5 august 1933. Balcic, Str. B. P. Hasdeu 10 A."

Si-acum randurile Diditei:

"Puiule draga, te oblig acum sa-mi scrii si mie. N'am mai trecut 
pe la Eforie am venit direct si Vineri seara la 7 am descins in casa 
noastra frumoasa. Puiule draga as vrea sa vii si tu cat de putin.
E minunat. Acum iti scriu de pe terasa. Deasupra marii avem o
perspectiva minunata si luna e splendida. Azi noapte cum am venit am 
plecat la Caliacra pe mare si a fost frumos...Pe tine te sarut cu mult dor.
Didita."

Adresant: 
Aviator sublocotenent Ion Rosescu
str. Carol, nr. 31, Tecuci.
Carte postala circulata intre 
Balcic (6 august) si Tecuci (8 august) 1933.

***
Multumiri dlui Calin Zborovsky. Stie dansul de ce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu