miercuri, 1 octombrie 2014

Arc peste timp




Romania de-altadata


Colectii si Colectionari



La debutul unui nou an in invatamantul universitar transmit si eu 
un calduros salut tinerilor studiosi ai patriei.
Si cum in urma cu 27 de ani acestia nici nu erau nascuti,
m-am gandit eu, cu mintea mea,
sa le redau atmosfera acelor timpuri prin cateva imagini;
si cuvinte. Aparute intr-o lucrare de o inexprimabila valoare.
Din pacate nu sunt explicatii pentru fotografiile prezentate 
mai jos.
Sunt sigur insa ca multi vor recunoaste locurile.
Poate si personajele. Mai ales pe cele mult prea iubite...


























Ore intregi de stat in picioare...
Daca mariti si studiati fotografia ii veti repera si pe 
baietii "cu ochi albastri".









A.S.E.-ul (nou) din Capitala.
Frecventat cu mult drag in ultima parte a anilor '70.
Asta cand nu mergeam la biblioteca. Dorobanti, Gradinita, Turist. 
Ba chiar si Boema ori Podul Mogosoaia. Desi cred ca au fost mai multe...




Nu prea realizez ce legatura are statia de metrou Piata Sudului cu studentimea.
Grozavesti, avea o logica...












Pe randul de jos, al doilea din stanga, am distins un "rebel" cu barba.
Sau poate facea parte din "agenturile straine".






Universiada - 1981...


V-am povestit eu cum se umpleau stadioanele...









Imagine/cadru asemanatoarea cu cea de peste doi ani si cateva luni.
Parca prin decembrie 1989. Daca nu ma inseala memoria...





Sunt nume interesante aici; sa nu fim paranoici - nu toate !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu