sâmbătă, 20 septembrie 2014

Marius si ...Alexandrescu



Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Inscrisuri de toate felurile



Azi am mult de lucru; si prin casa, treburi gospodaresti, dar si teancuri 
de carti postale si documente (zeci daca nu sute) de scanat, prelucrat
si de postat. Ca de obicei, am ramas fara tigari asa ca am iesit 
sa-mi completez stocul; de la un Shop and Go.
Dupa ce am cerut si primit pachetul rau mirositor am bagat mana in buzunar 
sa achit si...surpriza ! Nu am gasit "valuta" corespunzatoare.
Cum nu-mi suradea ideea unui alt drum sus-jos am apelat totusi la
o rezerva pusa bine. Pentru cititorii blogului meu...


La inceput, vanzatorul mi-a primit "inscrisul".
A verificat mai intai veridicitatea (stampila, filigran, etc.) si 
a fost multmit constatand ca nu este un fals.


Pe urma a trecut la studiul cupoanelor ramase. Nici aici n-au fost probleme.
Nici pentru tigarete, nici pentru tutun.
Si cand credeam ca totul este in regula, mi-a intins hartia spunandu-mi
ca nu ma poate, totusi, servi.
Cica e de pe timpul Regatului. De prin 1933 si noi acum suntem Republica. 
N-am mai avut niciun argument si m-am intors bodoganind acasa. 
Sa-mi iau banii necesari.
Pentru tutun, nu. Doar pentru tigarete...


***Ceea ce v-am prezentat mai sus e primul episod dintr-un serial,
prevad, ceva mai lung. Mai am zeci, daca nu sute (va spusei mai sus)
de tot felul de "inscrisuri", de-ale lui Marius. Voi (mai) reveni...



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu