vineri, 26 septembrie 2014

L'Hotel de Ville




De prin lume adunate...


Franta: Paris


Colectii si Colectionari


Cartofilie



Nu stiu alții cum sunt dar când cerul plumburiu și ploaia îndesată îmi dau ghes 
să stau prin casă, îmi las gândurile să zboare spre timpuri și mai ales locuri
în care mi-aș fi dorit să fiu. Chiar și în treacăt.
Și dacă tot n-am ajuns, măcar voi încerca să-mi bucur privirea parcurgând,
împreună, imaginile următoare.
De pe malul Senei, din hotelul Primăriei...


Primăria (1740). Felicitare. 1970.


Mapă editată de către Primăria Parisului.
Cărți poștale, format mare, necirculate.
Anii 2000.
Foto: Francoise Masson.



Salonul Arcadelor.


Salonul pentru baluri și alte sindrofii.


Scara de onoare.


Salonul Jean-Paul Laurens.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu