duminică, 3 august 2014

Un suflet necajit




Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Cartofilie




Am gasit aceasta carte postala intr-un teanc de alte hartii de tot felul;
o mai am in colectie, intr-o stare cu mult mai buna (postata in unul dintre
albumele dedicate Capitalei). In mod normal ar fi trebuit sa o arunc.
Citind insa randurile de pe spatele acesteia m-au cam luat fiorii.
Asa ca am hotarat sa o pastrez. Iata, mai jos, si de ce:

"Draga Mama.
Te-am asteptat pe ziua de 17 Decembrie sa vii sa ma ei dupa cum ai promis. 
Va rog din suflet veniti imediat sa fac si eu sarbatorile linga dumneavoastra.
In fiecare zi ma uit sa te vad draga mama.
Sarumainile. Benarin" (Benani; nu disting bine; n.a.).
Intr-un colt este trecuta mentiunea: 
Tov. Ceaturo (sora); 
poate chiar ea a si scrisa ceste randuri.
Expediate dintr-un spital din Lehliu pe 20 decembrie 1953 (1955) 
si ajunse la Constanta pe 23 - aceeasi luna.
Nu cunosc daca mama ("artista") a venit sau nu pana la urma sa-l ia.
Nu condamn si nu judec caci nu am alte elemente din aceasta "intamplare".
Ce o fi fost insa in sufletelul acelui copilas, numai el stie !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu