marți, 19 august 2014

Toata lumea face sport




România de-altădată


Colecții și Colecționari


Înscrisuri de toate felurile: Etichete și Ambalaje




Intr-un album cu fotografii din Regiunea Cluj (1965), aflat in plin proces
de scanare si prezentare prin intermediul postarilor mele, am gasit si 
cateva ambalaje, foarte bine pastrate, pentru ciocolata.
Nu le-am aruncat, m-am gandit ca poate se vor mai strange 
si "pun" de un articol dedicat lor.
In cursul unei pauze "de tigara" am privit mai atent unul dintre exemplare.
Mi-a atras atentia sigla pentru olimpiade si, coroborand cu norma de fabricatie
N. I. 1919 - 71, am ajuns la concluzia ca acest produs
Ciocolata SPORT, 
produs de Intreprinderea de Produse Lactate (I.P.L.) Bucuresti, 
promova Jocurile Olimpice de Vara de la Munchen (R. F. Germania)
editia a XX-a, 26 august - 10 septembrie 1972.
Acum, banuiesc, intelegeti si titlul acestei postari...


Daca tot am prezentat ambalajul de mai sus, m-am gandit sa vi le arat pe toate !
1985 (cel devreme).
De "Emilia" nu va pot povesti mai nimic. 
Nu cred c-am cunoscut-o sau nu-mi mai aduc aminte eu.
Si nici nu promova ceva in mod special !


Si alte exemplare, de data aceasta de prin alte parti. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu