marți, 22 aprilie 2014

Lumea vazuta prin ochii lor (3)




De prin lume adunate...


Colectii si Colectionari


Comori de arta din Mediterana de vest


14 - 25 aprilie 2001



Acum cateva zile am intrat in posesia mai multor albume cu fotografii;
nu foarte vechi, mai degraba din zilele noastre, cum s-ar spune.
Protagonisti sunt doi americani, sot si sotie,
care mi-au inspirat o anumita calitate umana.
Au calatorit prin lume, in locuri unde si mie mi-ar fi placut sa ajung.
Astfel mi-a venit ideea prezentarii unui serial cu lumea vazuta prin ochii lor.
La sfarsit va voi dezvalui si identitatea acestor personaje...
asa ca veti avea nevoie de un pic de rabdare...




Muzeul Guggenheim, Bilbao.
Arhitect: Frank O. Gehry


Idem.


Idem.


Idem.


Idem.


Muzeul Guggenheim, Bilbao. Puppy de Jeff Koons.


Idem.


Idem.


Barcelona. Catedrala Sagrada Familia.


Barcelona. Catedrala Sagrada Familia.


Barcelona. 


Barcelona. 


Barcelona. Din arhitectura lui Antoni Gaudi.


Barcelona. Lucrare de Antoni Gaudi.


Din pacate, la urmatoarele imagini nu am putut gasi localizarea.






Instantanee luate la bordul vasului cu care au facut aceasta croaziera...



...reprodus aici intr-o carte postala (gasita in acelasi album).
M/S Clipper Adventurer.
Registry: Bahamas
Operated by Clipper Cruise Line, St. Louis, Missouri.

***Am pastrat exact aceeasi ordine a fotografiilor din album.

Alte episoade publicate (sub aceeasi titulatura) pe:
21 aprilie (1 si 2)

24 aprilie (4)
Multumiri deosebite Dnei Mihaela Mihailescu 
de la care am primit albumele prezentate in serial.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu