duminică, 27 aprilie 2014

La ceas aniversar




Jurnal american (19)


Golden State


26 aprilie 2014




Desi m-am opus vehement, "fetele" mele nu s-au lasat si au facut ele ce-au facut 
si mi-au organizat aniversarea celor cateva primaveri implinite...


Am fost numai ai nostri, putini dar nemaipomeniti de buni. In primul rand la suflet.



De decorarea ambientala eu m-am ocupat; asa ca eventualele critici mie mi se cuvin.


O ciupercuta si-un dovleac pastrat toocmai de la Halloween.
Adica de pe 31 octombrie 2013.


Si-o nuca de cocos.








Un cactus, deja multi stiu, care de frica sa nu fie aruncat infloreste si tot infloreste...




Lamai adus acasa cu o saptamana in urma; sper sa-i mearga bine si sa ne bucure 
cu verdeata si roadele lui. Va fi sub stricta mea observatie in perioada urmatoare


Surioara mea, cea mai frumoasa surioara din cate pot exista...


Si maicuta noastra.




Urmeaza cateva imagini cu si desprea arta...plastica.
Aici este vorba despre o natura statica cu pastrav de pus pe gratar.


Natura statica, sau moarta, cu pastrav asezat pe gratar.


Natura statica cu peste prajit. Pastrav in cazul nostru.


Natura statica cu friptura de porc si garnitura de cartofi olandezi.
Au mai fost si alte "naturi"; mici, icre de somon afumate, pateuri, 
dar prea multe "tablouri" strica asa ca ma opresc aici cu prezentarea pinacotecii.



Imagine de ansamblu cu "fetele" mele. 
Nu sunt toate dar atatea am putut strange acum si aici.


Protagonistul principal al acestui eveniment. Suleiman e mic copil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu