marți, 18 martie 2014

Wacko - un loc taaare ciudat




Jurnal american (12)


Golden State - Orasul Ingerilor


  De fiecare data cand ajung pe aceste meleaguri nu pierd ocazia sa mai fac o vizita intr-un loc mai special. Ciudat sau insolit, sunt epitete/caracterizari care i se potrivesc deopotriva...


Pe drum, in imediata apropiere, putem vedea ceva, asa ca un preambul la ce va sa fie...


Din fata...


...si din profil.


Asta-i locul cu pricina.


Un spatiu care adaposteste si o galerie de arta. 
Veti putea "savura" unele dintre exponate ceva mai tarziu...


Ca sa ne obisnuim cu ceea ce ne asteapta inauntru...



La intrare, un rastel cu flayere, carduri-promotionale, brosuri. 
Fiti siguri ca m-am aprovizionat cu unele dintre ele...


Asa, ca de "incalzire".


Papusele, jucarele - hidosele. Scuzati-ma, alta rima n-am gasit !


Carti postale mai vintage...dar si mai scumpe decat cel obisnuite. 
Si cu de peste zece ori !


Un sector "cuminte"...


Ca si cel al cartilor. Bine reprezentat. Ca tot vorbim de "problema rusa"...





Ce-am mai oftat si dat marunt din buze pe la mijlocul anilor '90.
 Sunt carti si albume dupa care am tanjit toata adolescenta si tineretea mea....


Acum, cand e un pic cam tarziu pentru mine, doar constat prezenta lor...
La urma urmei acelasi lucru mi se intampla si cand trec pragul librariei de la 
Dalles sau Carturesti si asta ca sa dau doar doua exemple.


Lucruri mai greu de identificat; te poti dumiri numai citind, cu atentie, etichetele. 
Si poate nici atunci !



Am ajuns si in galeria de arta despre care v-am pomenit oleaca mai devreme...


Daca nu ma inseala memoria, cam pe la 5.200 de dolari...



"O productie" nu numai micuta dar si ieftinuta, 
cred ca cea mai cea, nu din parcare, ci din galerie: 150 verzisori.



O varianta mai deosebita la Cina cea de taina...


Sa-i zicem "Umbre chinezesti".










Tricouri...


Strai pentru vreo ocazie mai deosebita.


Banane de plastic si trofee autentice.


Albume...



Carcase de broasca testoasa. In anii trecuti, acest sector era mult mai bogat. 
In tot felul de oase de animale; desi nu sunt sigur dar puteau fi si de alta origine...








Un fel de altar specific popoarelor hispanice.


Copii dupa afise de altadata. Am ales doua exemple...



Poate o sa spuneti ca ceea ce ati vazut este un fel de amestec dintre hippie, 
pop-art si (mult) kitsch. 
Si nici nu-mi trece prin cap sa va contrazic !


Pe data viitoare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu