marți, 25 martie 2014

LA Indie Film Fest




Succese romanesti peste hotare


Maria Dinulescu


Los Angeles, S.U.A.


13 - 23 martie 2014





   Filmul Stepping Out a câştigat două premii importante la LA Indie Film Festival. Pentru Cea mai bună actriţă – interpretat de românca Maria Dinulescu şi premiul pentru Cel mai bun film– regizor Nataliya Padilla. Producătorii au anunţat că vor merge cu acest film şi la festivalul Short Film Corner, de la Cannes.


   Actriţa Maria Dinulescu ne-a declarat în exclusivitate: “Mă bucur că toate eforturile mele făcute în ultimii doi ani încep să dea rezultate! Acum termin filmările pentru un nou scurt metraj şi mă pregătesc să încep un altul! Sunt paşi mici, dar merg în direcţia pe care mi-am dorit-o!”


***Romanian Cultural Institute New York

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu