vineri, 7 martie 2014

Honk Kong Plaza




Jurnal american (7)


Golden State - West Covina





In ajun de Ziua Femeii, am facut o "escapada" la Honk Kong Plaza. 
Un complex comercial mai "colorat" si oarecum mai luminat decat celelalte 
cu care este impanzit orasul; si-America, in general...
Am sa las imaginile sa graiasca de la sine fara (aproape) niciun comentariu. In definitiv, astfel de locuri sunt diferite si-n acelasi timp asemanatoare cu cele de pe la noi..,
























Asta ca sa se stie in ce perioada ne aflam. Ne-aduce aminte de asta...o marca de bere.
















Reporturi "serioase" la loto-ul american (Mega Millions si Super Lotto). 
Si un afis de la un spectacol chinezesc. 
Daca sunteti cuminti, voi reveni cu un reportaj de la fata locului...
Primul pas a fost facut...Adica am luat biletele...










Stiu eu pe cineva care o sa-mi reproseze ca am prins in cadru si...o vietuitoare bipeda.
Adevarul este ca locul era "aerisit" cu relativ putini cumparatori. 
Observatie: pe timpul "vizitei" mele am remarcat un singur "alb".




Broscoiul aducator de noroc.



Aici mananci, contra unui pret fix, cat vrei si ce vrei (din ceea ce este etalat, desigur).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu