marți, 11 martie 2014

Flori pentru Marlen




Jurnal american (9)


Golden State - Orasul Ingerilor





Toata lumea se "inghesuie" sa daruiasca flori si cuvinte frumoase de zilele 
desemnate anume pentru cei dragi, in cazul de fata pentru Doamnele si Domnisoarele 
din viata noastra.  
Eu sunt un caz mai "special" si-am oferit flori, in diferite ipostaze, 
inainte de 1, pe 9 si, iata, chiar pe 11 martie.


Si-am inceput cu florile de...rodie. E inca tinerel arbustul, sa tot aiba vreo 4 ani. Cand l-am plantat, primit in dar de la un vecin vietnamez, nu era mai mare de 20 de centimetrii inaltime. Acum a crescut spre 2 metrii, e stufosel (l-am si "ajustat" din foarfeca de cum am venit) si-asteptam cu nerabdare sa ne bucure nu numai cu florile 
ci si cu roadele lui.


Acestea sunt flori de cais. Si-acest pomisor s-a bucurat de atentia mea speciala in sensul ca i-am taiat cateva crengi si lastari crescuti in afara trunchiului si crengilor principale. Probabil in semn de multumire ne-a daruit si el flori (inca de-acum o saptamana), unele dintre ele, dupa cum se vede, rasarite chiar in zona de impact a "interventiei" mele.


Palariuta galbena apartine unei ciupercute - decor. Altfel n-avea viata lunga cu mine...


Acum va voi prezenta sectorul "frezii". Inca de-aum 3 saptamani rasar si tot rasar de nu mai prididim in a ne mira si minuna. Si sunt albe...


...galbene si chiar movulii.


Unele dintre ele si-au facut cu greu loc printre tulpinile unei adevarate 
paduri de aloe vera...




Si inca o privire, de aceasta data in cadru mai larg, asupra caisului. Mama s-a bucurat si ea la vederea lui; i-a vorbit frumos si l-a laudat. L-a incurajat sa faca cat mai multe fructe sa poata prepara din nou un gem de caise. Si trebuie sa va confirm ca intr-adevar gemul facut de maicuta mea nu are asemanare. Pe timpuri, cand eram copil, o ajutam si eu cu ce puteam. Spargand samburii de caise...Daca va intrebati ce este cu cuibul din prim plan, ei bine aflati ca este tot de decor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu